جدول خلاصه حمایتهای مرکز تعاملات بینالمللی
ردیف |
گروه |
عنوان |
مشمولین |
1 |
آموزشی و پژوهشی |
اساتید ۲۰۰ دانشگاه برتر یا دانشآموختگان دوره دکتری یکی از ۵۰ دانشگاه برتر و دارای سابقه همکاری در قالب پسادکتری با یکی از ۵۰ دانشگاه برتر |
|
- |
|||
دانشآموختگان دوره دکتری ۳۰۰ دانشگاه برتر یا متقاضیان دارای سابقه حداقل دو سال همکاری در قالب پسادکتری با یکی از ۱۰۰ دانشگاهبرتر |
|||
اساتید ۲۰۰ دانشگاه برتر با سابقه تدریس تمام وقت در خارج از کشور یا دانشآموختگان دوره دکتری یکی از ۵۰ دانشگاهها برتر یا متقاضیان و دارای سابقه همکاری در قالب پسادکتری با یکی از ۵۰ دانشگاه برتر |
|||
2 |
|
متقاضیان با حداقل مدرک کارشناسی ارشد و دارای سابقه حداقل دو سال فعالیت در شرکتهای فناور خارج از کشور یا سابقه فعالیت در ۵۰ دانشگاه برتر و همچنین دانشجویان سال سوم مقطع دکتری در ۵۰ دانشگاه برتر |
|
3 |
|
اشتغال در شرکت های فناور |
دانشآموختگان دوره کارشناسی ارشد و دکتری در صورت کسب حداقل ۲۰۰ امتیاز بر اساس جدول ارزیابی گزینش نهایی از بین داوطلبان حائز شرایط با توجه به پیشینه و تواناییهای اجرایی، علمی و فناورانه توسط پایگاه میزبان انجام میشود. |
4 |
|
دانشآموختگان دوره کارشناسی ارشد یا دکتری یکی از ۳۰۰ دانشگاهها برتر یا محققان پسادکتری ۱۰۰ دانشگاه برتر با سابقه حداقل دو سال حضور در خارج از کشور یا دانشجویان سال اخر دوره کارشناسی ارشد یا دکتری در یکی از ۱۰۰ دانشگاهبرتر یا متقاضیان دارای سابقه حداقل دو سال فعالیت در شرکتهای فناور خارج از کشور |
|
5 |
|
مشمولین پسادکتری فناورانه، پسادکتری، فرصت مطالعاتی |
|
6 |
مسکن |
ودیعه |
دانش آموختگان ۱۰۰ دانشگاه برتر و عضو هیئت علمی دانشگاه های داخل کشور |
وام |
دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ۴۰۰ دانشگاه برتر خارج از کشور و مقیم ایران |
||
7 |
|
مشمولین پسادکتری فناورانه، پسادکتری، فرصت مطالعاتی |
|
8 |
نظام وظیفه |
مشمولان غائب، مقیم و دارای شغل تمام وقت در خارج از کشور و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری ۲۰۰ دانشگاه برتر(فرم ثبت نام) |
|
دانشآموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری (حمایت بر اساس شیوه نامه شهید صیاد شیرازی بنیاد ملی نخبگان ارائه می گردد) |
|||
9 |
|
جذب هیات علمی |
دانش آموختگان مقطع دکتری ۴۰۰ دانشگاه برتر و دارای سابقه فعالیت آموزشی یا پژوهشی (توضیحات بیشتر در فایل پسادکتری) |